Hej jag heter Erika

Och jag är tillbaka!
Fan, en enda ynka vecka känns som månader! Har haft lite abstinens och tyckt att det sen i fredags hänt massa grejer som jag hade velat skriva om, nu kommer jag inte ihåg nåt... Utom just förra fredagen.
1. Jag råkade få en kille i min klass att börja gråta på mictekniken.
Underlig händelse, har aldrig varit med om det innan, men det var ... trevligt?
2. För att knyta ihop med rubriken, en snubbe ute i världen tror att jag heter Erika och har en söt pojkvän, och det är inte min förtjänst! 
Ibland hittar man en kille i samband med att man fått för mycket alkoholhaltig vätska i sej, så hände fredag kväll. Hängde lite med honom, fick inträdet och en drink betald (dock av en helt annan kille). Iaf, när man börjar nyktra till lite, som det heter, så kommer man lite underfund med vad man håller på med och kosan hemmåt börjar styras. 
Efteråt fick jag berättat för mej att killen hade försökt följa efter mej och sedan frågat mitt sällskap, som var kvar på hotellet, efter mej. 
- Jaha, du menar Erika?
- Nääe, al ...
- Nej, Erika heter hon. Hon skulle hem till sin pojkvän, han är så jävla söt!
Ajaj, vad fan ska jag säga till honom om jag hittar honom i minglet igen?

Jaja, denna fredagen var lite lugnare, har ätit tacos tillsammans med klass- och skolkompisar.

Datorn ja, den stal jag tillbaka från skolans data-Nisse, han berättade väldigt luddigt om att min dator var totalt kass. Det ska vara nåt som ligger i vägen nånstans som får datorn att gå långsammare, eller ja... Fattade inte så mycket, men långsammare går den! Cheez, jag blir frustrerad för mindre! Så långsamt gick den inte innan jag lämnade in den, undrar vad han gjorde egentligen ...
Föräldrarna kommer hit på söndag och då får en av dem ta datorn med sej och lämna tillbaka den till Media Markt. Fucken, säger jag bara. Då får man leta upp lappen med mina inloggningsuppgifter så jag kan sitta vid skolans datorer.

Imon är det maskerad! =))

Kommentarer
Postat av: al

Ja, jag träffade honom i morse, men det var ingen tydlig redogörelse om datorns tillstånd.. =/



Datorn är lika ny på denna skolan som jag, köpte den samma helg som jag flyttade hit. Då köpte jag den ny också.



al

2008-10-04 @ 00:40:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

om jag säger som så här.

om min dator går sönder är B den allra sista mannen jag skulle be kolla på den LoL!

jag tänkte kolla över den men tänkte det var bäst jag kollade med dej först men hittade inte dej just då. och sen glömde man av det..

om du vill kan jag kolla på den i början på veckan

men jag lovar inte att jag kan laga den innan jag sett på hur den funkar..



ha d



2008-10-04 @ 17:35:57
Postat av: al

Jasså, jag fick för mej att han var datalärare... =/

Nä, men iom att mina föräldrar kommer hit imon så får de ta med sej datorn tillbaka till Växjö och Media Markt, de borde kunna lista ut vad som är problemet.

Datorn är verkligen seg!



al

2008-10-05 @ 03:02:28
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0