Bajsdag

Allt har blivit helt fel idag. Eller, ja, den började som vanligt, med friskvård och sen hjälpte jag ju till med stämmorna. När jag sen skulle gå och lägga mej och sova till lunch ställde jag klockan. Men den stängde jag naturligtvis av i sömnen och sov vidare till 1258, två minuter innan samling. Ingen lunch för mej således. Övriga dagen rullade på och vi slutade inte förrän 1830, då fick jag äntligen till att laga till mej lite mat. De andra håltimmarna var jag på gymmet och åkte och handlade lite mat. Då hade jag inte fått i mej nåt på exakt tolv timmar.
Nu, efter stuvade makaroner och stekt falukorv, är jag ganska sånär på banan igen och det är repetition av krogshowen nu vid åtta. Jag kan inte nån av de danser jag ska kunna, de vill inte sätta sej! Jag är så jävla kass...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0