Smärta

Aj! Jag har så jävla ont i halsen! <,(( Fick det under natten, det beror säkert på snöandet, jag tål nog inte snö... Så det gick inte så himla bra på luciarepet idag för min del, var med på de toner i det lilla omfång jag klarar av just nu, ville jag tänja på det omfånget fick jag hålla fingrarna på halsen för att liksom hålla fast halsmandlarna så de inte rörde sej <))

För tre timmar sen slutade jag, och efter lunchen gick jag och la mej, behöll halsduken på. Den sitter fortfarande kvar, men det har blivit lite värre. Tänkte lägga upp en bild på min igensvullna hals, men kom nog på bättre tankar. =) Inte så intressant och fräscht för allmänheten kanske...

Usch, om jag ska få nån mat i helgen måste jag komma på nåt att äta och sen dessutom cykla bort till ICA och köpa det. Jag är så matt! Det gör även ont när jag tar på min hud, så jag tror jag har feber... =(

Får se om jag masar mej bort senare eller om jag tom skjuter upp det till imon. Nu ska jag iaf koka mej lite vatten och döva mitt lidande.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0