Me and Joe

Idag var jag på ölfika med "Joey". Två Åbro hinkade jag i mej! Fy fan vad gott det var i den sommarvärme som var! <) Mycket trevligt med Joe som sällskap! Men nu när mina uppdrag börjar tona ut så har hon fullt upp med massa festivaler och grejer, så vi ska försöka matcha våra lediga stunder framöver. 18:e juni skulle hon ta reda på, då jag var uppskriven för jobb den 17:e...
Har precis satt in tolvhundra kronor till henne, har varit skyldig henne det i snart tre år. =)) Vi var i och på Roskilde -05 och hon hade bankomatkortet =)) Shit förresten... Hur kunde jag göra av med så mycket? =/ Undrar om hon räknat rätt... Mat och grejer är visserligen betydligt dyrare där, men nu tycker jag att det lät mycket.

Imorgon ska jag på intervjulunch med Bobban! Dvs under en lunch imon ska hon intervjua mej om min audition. Hon ställde frågor, en och en, via SMS och det tyckte jag både blev för jobbigt och för dyrt så då bestämde vi ett möte =)

Solen var varm, jag är röd och det kliar. Nu ska jag nog sova... Om jag inte kommer på nåt kul jag vill titta på. Kollade på What's love got to do whit it? om Tina Turner nyss. Tycker den är helt okej.

Nattens mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Carro

De flesta jag pratat med faktiskt, jobbar ju med barn så det är en hel del föräldrar som ska komma med massa tips och sånt hela tiden ;p haha



jaa en hel del! och samtidigt jobbar jag lite och så så man hinner inte med allt man skulle vilja :p

2008-05-29 @ 10:10:07
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej verkligen inte, jag känner mig lite smått stressad jag jämt...



Hehe, nä detta var också en sån stadsbuss som går varje kvart typ, så ja.



Ja jag har lyckats rätt bra ändå med att träffat vänner trots mkt jobbande..=)

Köpte öl jag idag, så på lördag ska jag njuta! =)



S

2008-05-29 @ 21:05:42
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Carro

haha jo precis.. det blir lite jobbigt med alla tips..



Ja jag verkligen hatar att sitta i telefon kö, satt i 40 minuter innan jag kom fram!

2008-05-31 @ 21:52:41
URL: http://carr0s.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0