Livet slut?

Asså, jag har inte varit här inne på ett par dar nu, av den ganska simpla anledningen att jag inte haft nåt att blogga om! Det har jag egentligen inte nu heller, men jag blev lite ledsen av denna tanke, för det innebär ju då att det slutat hända saker i mitt liv. Jag jobbar vissa dagar, jag är ledig de andra, har kör på onsdagar, somnar oerhört tidigt på mornarna... Det är det som är mitt liv... Blir det inte mer än så här, inga veckoplaner, inga möten med mina goda vänner (nu hade jag ett hemskt trevligt fikatillfälle med Kajsa i tisdags, som absolut ska göras om, snart, så jag menar inte så.. =) ) osv.

Men det känns som att de inte har tid, eller bor för långt bort. För "långt" bort. Långasjö ligger nu 7 mil hemifrån, men annars är det Moheda och Alvesta, 2,5 mil. Övriga närstående bor inne i Växjö men när jag är ledig är de inte lediga och vice versa... Så ensam är jag under mina lediga dagar.

Ikväll är det fredag, jag är ensam, och väntar på den nya stormen... Vad FAN har man för liv då, det finns ju skitmånga personer med lika många vänner som trotsar vind och blåst och befinner sej nere på stans alla uteställen och har skitroligt! Med ett annat liv hade det varit jag. Och så sitter jag här med, som det känns, inte en enda vän i hela välden...


Kommentarer
Postat av: Malm

Vi får ta o träffas snart, festa snart oxå tycker ja ;)

2008-01-18 @ 23:36:50
Postat av: al

Naaw.. Tänk att du tänker på mej! =,) Det kan vi göra!

2008-01-18 @ 23:57:09
Postat av: Malm

Feeest på freda ;)

2008-01-22 @ 19:34:52
Postat av: al

Uscha, jag är hemskt ledsen, jobbar fredag kväll och ska sen åka till Moheda, kommer släktingar på lördag, kanske ska vara pigg då =) Men nästa gång kanske!

2008-01-24 @ 23:09:16
Postat av: Malm

Blev ändrat till nästa freda :P

2008-01-25 @ 09:21:54

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0