Kom Och Hjälp

En sak ska alla ha mycket klart för sej: Jägermeister blir man berusad av, vad annat folk än påstår! My Lloyd...

Ja, så var det det där med rubriken; Kom Och Hjälp. Läste lilla Kajsas blogg och blev påmind om Carmen, hon skrev att hon lyssnat på det. Det gjorde jag med härom dagen. Övnings-CDn! Det är det enda (förutom DVDn) jag, över huvudtaget, lyssnat på. Innan en av låtarna, som vi kallar Kom Och Hjälp, säger dirigenten: "- Först tar vi det i ett långsamt tempo och sen i ett snabbare, lycka till!" De första gångerna jag lyssnade på den kunde jag inte fatta hur vi skulle lära oss den då den "långsamma" versionen gick hur snabbt som helst! Nu när jag lyssnade på den, härom förmiddan och automatiskt sjöng med, gick det verkligen hur långsamt som helst! Jag kunde verkligen inte förstå det, den har ju alltid varit så snabb! Så det kan bli...

Jaa, nu är klockan 0059, jag är småberusad och pigg som fa-en! <)) Har kollat på Rocky III och Rocky IV, skitbra filmer! Jag vet faktiskt inte varför, men trots att upphovsmännen inte läst regelboken för boxning tycker jag det.. Så kan det också bli!

Jaa, som i tidigare stycke nämnt, jag är skitpigg. Trots att jag somnade runt 0300, vaknade typ 0500 och 0700 för att tömma mitt överblivna tillskott på vätska och sen 0736 och därefter vara vaken tills nu. Som vanligt blev jag mycket trött och redo för att gå och lägga mej på eftermiddagen 1400-1700, men då var jag inte hemma. Nu när det är natt är jag pigg, som alla andra nätter oavsett tidigare sömnvanor. Så kan även det bli, och så är det!

Ska nog kolla på Medborgaren igen sen när jag gjort mej iordning för nattens intrång i mitt egna lilla biologiska dygn. Den slutar väl runt fyratiden och då är jag lika pigg och söver mej med Katarina Ewerlöfs röst i hörlurarna. 

Nu har jag nog sagt allt som går och säga ikväll/natt <))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, KOm och hjälp gick undan mot slutet av föreställningarna! haha* Klart att du får läsa mitt projektarbete sen när det är klart, vilket det förhoppningsvis ska vara snart :S ...

2008-01-13 @ 08:23:26
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0