Pigg?

Nja, snarare övertrött. Jag känner mej pigg. Har ganska nyss kommit hem igen efter att ha lussat i Vittsjö. Senare ikväll är det ett till.

Ah, imon har vi krogshowspremiär! Känns som evigheter sen vi hade vårt genrep inför skolan. Men vi tar kvällarna till det nu, vinterrevyn under dagtid. Även fast jag vet att krogshowen i helgen är ett faktum så har kroppen och hjärnan inte riktigt kopplat det än. Men det är som det brukar iofs, nervositeten brukar komma minutrarna eller sekunderna innan jag ska ut på scen, vilket i detta fallet är redan i första numret.
Idag fick jag dessutom lära mej vår lilla koreografi i den nyss tillagda låten. Stressigt att få det en dag innan. =) Tur att den inte är avancerad.

Nu sitter jag och stickar på mina benvärmare, en jättebra avkoppling och skönt att få bort tankarna från allt annat lite.

Men är det nån i närheten av Markaryd får den gärna komma till kulturhuset imon eller på lördag. Börjar klockan 19!

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

när är lucian på lör?

jag är ju ledig i morgon så jag missar tyvärr ert lussande för oss på skolan..typiskt



2008-12-11 @ 16:46:46
Postat av: maja

skulle verkligen vilja se den, men sj ska man ju jobba. Buhuuuu!

2008-12-12 @ 10:26:49
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: al

Glenndinvän:

Det börjar klockan 19 imon också.

Välkommen!



Jaha, men det gjorde inget, vi hade inget lussande för skolan. Det var typ ingen som tänkte komma så tidigt... =/ Tråkigt.



al

2008-12-12 @ 22:14:19
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0