Nyinflyttad

Japp, nu sitter jag på mitt internatrum och det mesta har faktiskt hittat sin egen plats. Kläderna verkar dock ha förökat sej under bilresan hit för så mycket som det packades in i garderoben la jag fanimej inte ner i bagen och påsarna... Eller ja... Det kanske jag gjorde...

Nu har jag precis kommit upp från kafeterian där man skulle skriva in sej på en lista för brandsäkerhetens skull och sen var det tydligen inte mer... Jag satt och samtalade med de personer som satt sej vid samma bord och hälften var skåningar och hälften stockholmare =) Är det bara jag som inte lämnat länet? En göteborgare var det visst också =)

Just för tillfället sitter jag och chattar med mamma på MSN samtidigt som jag väntar på att en enhet ska installeras (???) så att jag kan föra över bilder från mobilen via USB. Men det verkar inte gå så enkelt som på en stationär dator... Undrar varför... Jag som tänkte trycka in en bild på mitt bombnedslag till rum =)
Drivrutin, hur skaffar man en sån?
Nu så, efter MYCKET OM OCH MEN fick jag ner ett program att föra över bilder i...
Här är då rummet när vi bara ställt in grejer från bilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nee kanske de, men jag tror inte nån han känner läser min blogg... Men jag har fått reda på nu att det är inte den personen jag trodde heller så de e antagligen bara nån som jävlas å då skiter jag i de.



Joo de e väl sant men jag trivs så bra med dom vännerna jag har så jag har inget behov att åka till gbg å leta nya haha



Hur känns det nu då?? Börjar imon å allt =D

2008-08-17 @ 22:30:39
Postat av: bosse

åh! fy vad härligt det verkar!

jag vill också åka iväg och göra något härligt... ska bara till tråknorge. blah!

2008-08-18 @ 10:13:05
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: glenndinvän

hmm mest skåningar o stockholmar har ingen flyttat från länet? fattar inte det:)

markaryd ligger i småland ingen från länet alls jhu nästan iallafall..



ha d

2008-08-18 @ 18:21:51
Postat av: glenndinvän

fan va seeeg ja e ber om ursäkt för det förra inlägget haha



2008-08-18 @ 18:22:45

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0