Ledighet

Idag har jag varit på Media Markt och kollat på dator. Tjena vad dyrt det är... Men eftersom bredbandet kommer kosta 199 i månaden vill jag ha datorn betalad och klar, inte ha den på avbetalning... Så får se om jag åker tillbaka till just dem.. Dator behöver jag ju!

Snart ska jag till Maja och hjälpa henne med bloggen. Försöka hjälpa iaf, jag är ju inte så bra själv. =) Frågan är bara om hon slutade jobba 1600 eller 1700 idag, jag försöker få tag på henne, men kommer inte fram. Ska försöka igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har hört att det är olika från person till person. Vissa spyr av att dricka mjölkprodukter i samband med alkohol och andra är tvärtom. Jag har alltid ett jättesug efter mjölk efter jag drruckigt så läste jag att grädde innan man gick ut skulle vara bra så jag provade och mådde prima hela kvällen och dagen efter. Glass har jag inte hört nått om men jag tror att det är för "tunt" för att funka så som jag just beskrev.



Det var dock jättelängesen jag var ute i Gbg, har man förhållande åker man inte dit och sen va jag singel ett tag men då var jag för bekväm och nu har jag ju förhållande igen så jag blir nog kvar här i Kba. Känner inte att jag får ut nått av Gbg, tkr bara det är läskigt folk som ska ta på en å så.

Vart bort du nånstans?

2008-08-11 @ 19:13:04
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: maja

hur kunde du komma till mig så snabbt om d inte visste att jag slutade 4? :O

Tack igen för bloggfixandet! Konstigt bussen körde iväg med dig förresteb. :D

2008-08-11 @ 21:50:04
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: maja

Hähä! Nää, ska komma på nåt klurigt jag vill att du ska fixa när du kommer hem nån helg sen. :D



Ahaaa, smart! Bodil och jag funderade som satan igår på hur du kunde stå utanför dörren helt plötsligt. ^^



Ja, den svängde ju iväg med dig direkt, men såg idag att det va en massa vägarbeten vid shell, så det va la därför.

2008-08-12 @ 19:41:13
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ehrm, jo, men min stolthet sätter stopp för att kommentera hans insatts. Men den var ruskitgt bra kan jag avslöja. ;D

2008-08-12 @ 22:11:15
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0