"Så Följ Oss Iväg Över Slätten ..."

Oh, det har blivit mycket opera nu, och ändå är det 3 dagars rep kvar. Sen premiär. Jösses... Jag kom hem 2350 igår kväll efter repet, idag ska jag vara på plats 1640 för att sätta på min peruk igen =) Jag ser förjävlig ut, så där en 40-50 år <)) Men det är roligt.
Jag har tom drömt om Carmen inatt. Det var inte mycket som stämde ihop med det vi gör i verkligheten, men Carmen var det!
Om en o'n halv timme ska jag till vårdcentralen och vaccinera mej, de har drop-in! =)
Asså, jag har inte tagit nån spruta sen mellanstadiet, eller vad man gick i. Tror att det var stelkrampen som var den sista. Mohedaskolan var det iaf jag gick på. Haha, lääängesen! 7 år sen..

SVT ska komma och filma idag, så vi ska spela "på riktigt". Skitsvårt när man varken hör orkestern eller ser dirigenten, men förhoppningsvis är det problemet löst idag... Nervigt... =/ Och jag med min skitfula look! Haha!!

Nähä, matadags! Får se vad man kan hitta för näring i skåpen =)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0