Natten återvänd

Jaa, sitter där jag sitter... Nu är jag ju vaken som fan. Himla tur att man inte ska upp i ottan.... eller fan det ska jag ju. Lyssna ett par tre minuter på radio runt 0515, sen stänga av den och somna om. Ska lyssna på radio nu med förresen.. Nattjakten/Huvudpersonen börjar nu vid 0100. Håller på en timme, sen kanske man ska försöka sova lite...

Pilla ut linserna i låtarna mellan ledtrådarna känns det som..

Haha, roligt! De spelar russinlåten! <))

NU har jag kommit på vad jag önskar mej i 20årspresent, så här 1 mån och 2 dar för sent. En laptop! Tänk va skönt att ligga i sin säng och bikta sej lite <)

Ja, jag får väl se mej som en P4människa. Ibland händer det att jag lyssnar på Christer i P3, beror på vad det handlar om, men på P4 händer det mycket;
Vaken främst Nattjakten/Huvudpersonen jag lyssnar på då, även Loggen timmen innan
Karlavagnen då jag verkligen inte har annat för mej på kvällen, kan vara intressant emellanåt
Melodikrysset lördagförmiddagar 1000, ett veckomåste! Fast sen lördagarna blivit upptagna med rep så får man lyssna och lösa på reprisen eller internetet
Da Capo ett värdelöst program på söndagmornar. Kassa skitgamla låtar spelas, men av nån anledning fascineras jag av detta
Ring så spelar vi så klart. Lördagmornar. Då får jag visa mej duktig inför mej själv på kvisten
Premiär har inte riktigt klart för mej när detta sänds, men det har varit rätt intressant de gånger jag slumpmässigt satt på radion under denna sändning.
Sen har vi ju naturligtvis Söndagsskolan! Det var ju också en av höjdpunkterna i veckan. Precis när jag upptänkt hur jävla skitkul det var att "spela" detta så las det ner nu innan sommaren! Först tänkte jag att det ju bara var ett sommaruppehåll, men vart fan är Sverige på väg? Bara för att jag kunde ha lite kul mellan 0930 och 1100 en söndagförmiddag... På namninsamling.se finns förövrigt en sida där man kan skriva under att man ska återinföra detta program. Det är typ jag och tre till som skrivit under, jag med inte hela mitt namn =/

Nu är det "låtpaus". Under Candy Man ska jag plocka ut det torknande linserna som suttit i sen 0530.

God natt sen när ni behagar gå och lägga er!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0