Ingen kontakt

Flera gånger idag har jag försökt skriva ett inlägg om hur jag idag har ätit lyxfrukost, övat i kyrkan och handlat julklappar. Men jag vill ju ha med bilderna till. Hur ofta jag än kopplar samman mobilen med datorn så kommer jag inte åt mobilinnehållet. Den börjar ladda batteriet, så fel på kabeln är det inte.

Jaja, såna problem tampades jag med igår, får se vad det blir när jag vaknar.
Uppdatering 27/11
Nej, men skåda! Som ett mirakel så har datorn och mobilen börjat cooperera igen! Så därför kommer nu bilder från
 
Lyxfrukosten hos Emmas mamma och hunden Svea.
Repetitionen i kyrkan.
Och mina inhandlade, samt inslagna julkappar.
 
Hurra för teknik som fungerar!
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0