Party!!!

Jag har gått från förfesten i allrummet. Jag ville inte veta vem som åkte ur Idol förrän på söndag, men folk envisades med att kolla på utröstningen. Hoppas att de hämtar mej när de menar gå ner till hotellet.

Haha, jag har fått värsta kärleksförklaringen från en tjej i klassen angående min rytmiska rörelse till musik! Hon har själv dansat sen hon kunde gå och kan verkligen sina grejer, sånt som får en sån som mej att känna sej totalt värdelös. Hon har försökt intala mej att jag har "nåt". Vad, vet inte jag, men i en grupp med enbart dansare och jag så ska man tydligen fastna med blicken på mej. Det tror jag visserligen vad jag vill på, men det känns ändå märkligt och smickrande att höra det från en rutinerad dansare! Tack Biffen! Även om jag inte ser mej själv som en dansare alls, med mitt (med denna utbildning inräknad) enda års erfarenhet av dans.

Jag har svinsvårt att lära mej en koreografi, jag kan typ inget om teknik (endast de djupaste grunderna) och jag är bara allmänt lost på lektionerna. Sen när jag väl har lärt mej nåt utantill kan jag koppla in annat, som att le eller andra smådetaljer.

Jag känner mej glad. Och berusad! =))

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0