Kallbrand, sällskap och snask

Min högra tåspetssko ger mej blåsor och skavsår, men i går i badet upptäckte jag att en några veckor gammal blåsa blivit rödbrun. Jag kanske måste amputera tån.
Eller så har det bara samlats blod under huden på det irriterade stället ... Vilket som.
 
Klagade i går på att jag hade det för stökigt för att kunna ta hem folk i går, likväl tog jag hem Ino och vi kollade på Så Mycket Bättre och nån film som kom efter det. Blev en rätt tidig kväll, hade ju varit uppe sen halv sex.
 
I dag har jag varit på stretching på Kulturama, kände mej vig i dag, inte så ont i höfterna eller svag i axlarna. Skippade dock alla bryggor.
 
Sedan dess har jag mest legat i soffan, ätit chips och godis, mottagit sms från folk jag inte vill ha av, tagit en tupplur och slöglott på tv.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0