Tio dagar senare

Nu har det förlupit en massa tid igen, så det är bara att ta fram kalendern och snabbspola det som hänt.
 
6/11
Då var det ju Nuna-besök, därefter blir det nytt.
 
7/11
Träffade fyra flickor på kvällen och vi tog en bit mat på Stars and Stripes. Det blev en tidig kväll eftersom det var jobbdag dagen efter.
 
8/11
Arbete och slit.
Direkt efter skyndade jag hem och bytte om och sen till Kulturama för att följa med och se mitt gamla cheerleadinglag i Kosta. Tyvärr hann jag inte gå på julmarknaden.
 
9/11
Cyklade till dansskolan och stretchade, hann precis hem och blaska av mej och byta om innan jag blev upphämtad för att åka till Alvesta och fira Fars dag.
 
10/11
Tolkning och stepp på kvällen. Åkte till dansskolan lite tidigare så jag kunde spela lite piano.
 
11/11
Emma kom hem och vi hade våffeldag! Senare på kvällen kom mamma och levererade min nya mobil. Numer har jag en Sony Xperia Z3 Compact. Många ord ...
 
12/11 
Dans, dans för hela slanten.
 
13/11
Händelselös dag.
 
14/11
Jobb.
 
15/11
Jobb.
 
16/11
Dags dato. Har bestått i jobb. Nu är jag soffliggandes och luktar på min oljebrännare. Snart dags att somna, tycker jag.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0