Sicken dag!

Är supernöjd med denna dagen! Den började lite svajig då jag var superdupertrött när jag vaknade, tänkte först ställa in frukosten med Ellinor och Elin, men så tog jag tag i min krage och kom i väg till Condeco. Hade det jättemysigt och skrattade massor tills Ellinor skulle med tåget och jag kunde gå hem och sova nån timme till =) .
 
Sen var det dags att vakna och möta Emma för en bit mat på Grill House innan bion. Hungerspelen 3 del 1 som vi sett fram emot i månader och den levererade verkligen! Och nu måste man vänta ett helt jävla år på andra delen, ett halvår hade väl ändå räckt?
Nu ska jag dricka upp min kopp lyxo'boy och sen vankas läggdags. I morgon börjar min jobbhelg.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0