En måne sedan London

För exakt en månad sedan asade jag upp min fullproppade resväska för alla trappor och damp ner i soffan. Konstigt, det känns som att det gått mycket längre tid sedan dess!
Ett axplock av alla bilder som togs, de flesta från akvariet och vaxkabinetten. Dessutom väntar jag fortfarande på vår "reunion" då vi ska byta bilder med varann.
 
Detta inhandlades:
Jeans Mango
Kofta, snörskor, träningstopp Primark
Klänning Camden market
Saltskrubb Sakaré
Pyjamas Forever 21
Topp Jane Norman
Kilklackskor Dorothy Perkins
 
Och mina bästa köp:
Yogabyxor, shorts, bodymist/-lotionkit, necessär
Från Victorias Secret! Till skillnad från deras bhar, som ändå inte finns i min storlek, så var detta väldigt prisvärt!
 
Längtar redan tillbaka till stan.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0