En doft av eld

Kommer precis från en personalfest som gick i eldens tecken. Först blev det grillad mat som senare övergick i värmeljus och till sist brasa i en plåtho, därför luktar jag rökt böckling. Det väcker minnen från åren på kolmilan i Agunnaryd. Undrar om det fortfarande håller igång.
Denna gången höll jag mej nykter, för behöver hålla skärpan i morgon.
 
I morgon håller jag i en privat workshop i stepp och jag behöver förbereda mej. Först och främst mentalt, men så måste jag fixa ihop en spellista och föra över till mobilen, blev lovad en länk till en lista på Spotify, men den har jag icke fått.
Jag är supernervös ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0