Trollkarlen Från Oz

I går var jag ju som tidigare nämnt på musikalen Trollkarlen Från Oz. En barnföreställning, så det var jag, min kusin och hennes kompis tillsammans med en hiskeligt massa barnfamiljer inne på Vida arena. Några få par ungdomar såg jag på utvägen, men lite malplacerad var man allt =P .
 
Men jag hade sjukt kul ändå! Innan föreställningen utnyttjade vi våra vipbiljetter och fick komma med backstage och träffa Markoolio och Tobbe Blom, dessvärre inte Kim Sulocki som jag hoppats på, åh, vad jag tyckte han var snygg när jag var mindre!
Hann även med en pannkaksbuffé!
  
Trots inriktning barn så slank det med lite barnförbjudet på ett vis barnen inte förstod, låtarna var imponerande bra och inte så tramsiga och löjliga som man kunde tänkt sej, lika så alla sånginsatser med alla stämmor. Skådespelarinsatserna fungerade också galant, men Eva Rydbergs dotter var som att se Eva Rydberg själv, dessvärre inte positivt. Samma jobbiga sätt att prata och röra sej på scen, samma sätt att spela över på ... Tycker det är synd att hon inte hittat en egen nisch utan mer härmar mor sin. Men, barnföreställning som sagt, det gick kanske hem hos dem.
    

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0