Tack för i dag

Jobbade, funkade bra, ingen negativitet, bara muntra miner och tilltal. Och så den värmande solen på hemvägen, cyklade hem i sakta mak med uppknäppt jacka. Jag känner mej lite stram om kunderna, undrar om det brände till lite.
När jag kom hem öppnade jag fönstret, äntligen kan man släppa in lite frisk, väldoftande luft, få vädra ut lite. Senare spolade jag upp ett hett bad för mina trötta ben och fötter, så satt jag i skummet och löste sudoku medan svetten lackade min panna.

Kollade även mailen och såg att jag fått från Arbetsförmedlingen, tänkte att Nu ska de klaga på min aktivitetsrapport, att jag gjort nåt fel. Öppnade det och läste
"Hej al! Jag har tittat på din rapport för februari, och den ser bra ut. Jättebra att du redovisar hur mycket du arbetat.
 
Mvh,
 
Markus Larsson"
 
Den där Markus Larsson gillar jag. Jag har aldrig träffat honom (så klart), men gott att han skriver personliga mail och kritik istället för att skicka ut massmail till alla. Han bättrade även på min uppfattning om Af ett uns till skillnad från den andre grisen på senaste mötet.
 
Så tack. Tack för i dag!
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0