Earthhour och sommartid

Mycket att hålla reda på i helgen. Var på fik med ett gäng flickor när Earthhour började och cyklade hem när stan var nedsläckt. Farligt värre.
Och dessutom ska klockan fram i natt, jobbigt då jag ska upp i morgon och behöver ställa alarm. Då är det ju så, kan jag lita på att mobilen ställer om sej själv? För säkerhets skull ställer jag klockan på fyra, kliver upp och jämför tiden på mobilen med min analoga väggklocka och så ställer jag om alarmet med vetskapen om mobilen är automatinställd eller om jag behöver ändra manuellt.
 
På tal om flickgänget, i dag samlades vi och bokade och planerade in våra Londondagar, vi lämnar inget åt slumpen. Tåg, flyg och hotell har sedan tidigare varit bokat och i dag fyllde vi på med tåg till och från flyget i England, Mamma Mia!- och We Will Rock Youbiljetter samt Madame Tussaudbiljetter. Vi tänker även oss Camdenmarket, London Eye, Victorias Secret och Primark, men vete fasiken om jag skulle vilja hänga med in på sistnämnda en gång till, iaf inte den på Oxford Street ... 
Och så lite övriga turistsevärdheter såsom Big Ben och slottet mfl.
 
Kommer bli fabulöst!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0