Bra dag

Kom inte på en mer fantasifull rubrik.
 
Började med att arbeta, hade även utvecklingssamtal med chefen. Gillar inte såna, finns ändå inget att ändra. Uppstår problem tas de upp vid det aktuella tillfället och min jobbsituation kan jag inte förändra. Vill jag jobba mer måste jag sluta dansa. Lätt val =/ ...
 
När arbetsdagen var slut cyklade jag hem och sov en stund och sen for jag till dansen, balett i kväll. Fick lite mer info om det där solouppdraget och först trodde jag att det bara var lite i början, att jag skulle komma in på scen, somna i soffan och börja drömma och där börjar själva dansen. Men jag ska få åtta åttor för mej själv =/ . Hoppas jag får en lätt koreografi ...
 
När dansen var över cyklade jag hem igen och när jag kommit upp för backen ser jag Emma traska över vägen så jag hojtar på henne. Vi slog följe en bit och när vi skildes åt hade vi bokat våffellunch på självaste våffeldagen. Slump + slump = fab och våfflor!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0