Bara lördag

Ja, det blev en dagen efter, märks klart och tydligt. Hade trevligt i går, uppenbarligen, och skulle med ut till Harrys. Eller det som en gång var Harrys, stället heter numer Night And Day (tror jag) och tar 80 spänn i inträde. Sånt är jag allergisk mot, att man ska betala för att få komma in och beställa öl och gå på muggen i två timmar. Så jag vände i dörrn och cyklade hem.
 
Nu har jag precis löst Melodikrysset och jag tyckte det var svårt. Eller löst och löst, det är massa vita rutor kvar, var först helt övertygad över att fel kryssplan låg uppe =P .
 
Funderar på om man ska till bolaget en sväng och köpa en flaska vermouth så man kan blanda sej goda groggar i kväll. För tänk, jag är ledig i morgon med!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0