Bara att fota på

I dag vaknade jag av att det verkligen ringde på dörren. Men jag valde att inte öppna, personen/personerna utanför skulle ändå ha hunnit gå innan jag gjort mej anständig nog att visa mej för nån.
Nån timme senare kom brevbärarn, väntade mej att han också skulle ringa på då jag väntade paket, så jag var klädd och klar, men detta paket kom genom brevinkastet. Och i paketet fanns
Ett nytt sdkort och adapter. Äntligen fick jag tummen ur tvåan och köpte ett nytt kort till mobilen ... Så nu är det fritt fram att fota igen!
 
Och vad blir kortets livs första bild?
Min rostmackfrukost! Har ägnat flera timmar åt denna frukost. Inte för att jag ätit upp flera limpor bröd, men brödbiten i boxen gav mej bara en och en halv macka, vilket jag inte var nöjd med, så jag fick ta ut nytt ur frysen och sitta och vänta på att den tinat nog för att skivas.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0