Tillbaka i vardagslunket

Hej hå, tillbaka från Italien och har just påbörjat min andra arbetsvecka efter semestern. Smekmånaden är således över. Men jag hade så otroligt kul och har fått flera nya vänner och de jag redan hade har jag kommit ytterligare lite närmre, ångrar inte att jag lät mej övertalas att gå med i hejarklackslaget =) !
Ellinor när vi far genom Alperna.
Skaplig utsikt från McDonald's! Undrar om de kan tänka sej bygga liknande på Norremark.
Repetition på stranden.
Sockersöta hejarklacksflickor redo för första föreställningen!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Det ut som en riktigt härlig resa! Hoppas att du fått många fina minnen från resan! Nu är det tillbaka till verkligheten märker jag. Ha det så skönt!

2014-07-15 @ 18:38:19
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0