Mätt

Ja, det gick ju sådär för småkronorna i går. Jädra finnpajsare ... Inte heller vann After Shave i Så Ska Det Låta som jag tittade på direkt efteråt ... Inte min dag.
 
I dag har jag inte hejat på nån, bara handlat och sedan lagat mat. Har varit supersugen på smördegsinbakad fläskfilé i flera dagar, men tänkte att jag kan inte gå till Akropolis och beställa in det varje gång det inträffar. Så jag gjorde det själv. Tyvärr fanns ingen fläskfilé på Ica, så fick ta kycklingfilé istället, tycker nog att det smakade gott ändå =) . Smördegsinbakad kycklingfilé, ugnsrostade potatisklyftor, kantarellsås, inlagda päron och vinbärsgelé - förjävla smarrigt! Synd att det var mättande, annars hade jag gått och tagit mej en portion till.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0