God morgon

Snart god förmiddag, klev upp för en halvtimme sedan ungefär, har hunnit med att förflytta mej till soffan, starta datorn och äta en clementin.
 
Huvudvärken har lagt sej, nu känns den bara av en aning, istället har jag problem med att skallen och ögonen känns svullna. Håller kanske på att bli en alien. Det gick så där att dansa i går, jag var med så mycket jag kunde under första klassen, för jag behöver verkligen lära mej koreografin eftersom den ska visas upp på Kulturnatten i morgon, men under burlesquen vart jag sittandes.
 
Har cirka tre timmar på mej hemma innan jag må fara till arbetet, tänkte snart starta på min fläskpannkakssmet så jag får mat till matrasten i kväll, även till söndagspasset.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0