Söndagsunderhållning

Men, va? Är Äkta Människor slut!? Konstigt slut tycker jag isf. Eller bäddat för en tredje säsong.
 
I kväll har jag även kollat på Hellenius Hörna för att jag läste att Magnus Uggla skulle vara gäst, annars har jag i princip aldrig sett det programmet förutom förra veckan när Lena Ohlin var där, men det stod mest bara på i bakgrunden.
En repris visade det sen att det var, från så länge sen som 2011, men jag följde inte programmet då heller. Därför var det första gången jag såg denna sketch.
 
Jag skrattade så jag halvdog, jävligt kul att de ställde upp. Lite synd att Hellenius skulle förstöra genom att vara Kim istället för Wahlgren själv.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0