Laundryday

Det skulle man väl kunna kalla denna dagen. Har inte gjort så mycket annat. Tvättat och så dansat förstås.
Tanken var ju att jag skulle tvätta och sen till Samarkand, men dels hade det börjat regna på hemvägen och dels lyckades jag inte sova något hos mamma medan tvätten snurrade så jag beslutade att stanna hemma och sova några timmar innan det var dansdags.
 
Om det inte är för jädra kass väder så cyklar jag upp till Samarkand i morgon istället, det finns inga tiggare där =P .
 
Är sugen på min smördegsinbakade fläskfilé igen, men att starta matlagning så här dags är väl lite att ta i, håller det i sej till morgondagen så blir det det jag äter. Mums!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0