Ingen semester

Fortfarande lite seg efter gårdagen. Den var hemsk. Efter en natt med svårt att sova vaknade jag klockan fem och jobbade till tre. Sen sov jag mellan fem och åtta, var vaken tills jag gick och la mej igen vid tio.
Ställde klockan på halv sex, för min chef hade först frågat om jag kunde hoppa in och jobba i dag, men utan att riktigt bestämma, men när jag vaknade av klockan då så hade jag inget meddelande och inget kom under den närmsta timmen, så då kunde jag lägga mej och somna om istället.
 
Men det blir inte mycket ledigt denna vecka iaf, för jag hörde av chefen senare på eftermiddagen och jag får lov att hoppa in både i morgon och torsdag. Men det är korta pass, till 12 respektive 1330, så det ska nog gå gallant. Sen har jag min ordinarie fredagkväll, men sen är jag ledig i helgen igen! Får försöka ha semester nästa vecka istället.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0