Framförhållning

Ett av alla samtalsämnen under kvällen på kontoret var Galenskaparna & After Shave, det kom bla upp att en i sällskapet har gått på så många föreställningar att hon är ett välkänt ansikte hos GASarna. Tex den senaste föreställningen 30-årsfesten som hon sett flera gånger.
Jag har också hemskt gärna velat se den, men inte haft någon att gå med. Att gå ensam har jag ju visserligen erfarenheter av från förra året, men inte i Stockholm. Vågar inte det.

Men så berättade hon att de ska sätta upp den i höst igen, denna gången är de tillbaka i Göteborg. Och i dag tänkte jag Vad i helvete, varför inte? så jag gick in på Lorensbergsteaterns sida och bokade biljett. Dock inte förrän nästa vinter, den 6e december närmare bestämt. Mycket som kan hända innan dess, men jag är iaf ett steg närmare.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0