En hope timmar senare

Inte blev det nåt Melodikrysset live för mej denna vecka, inte. Ställde mobilen för att jag skulle vakna, men den ringde inte, ett riktigt mysterium för att stänga av den i sömnen går inte då jag måste lösa ett smärre addition- eller subtrationtal för att kunna trycka av alarmet. Så smart tror jag inte min hjärna är på egen hand.
 
Så jag vaknade för en halvtimme sen istället, med Bonnie Tylerfrisyr. Begriper inte riktigt hur den bildas. Klev upp och startade tvn och fick se Charlotte Kalla åka ikapp och förbi klabbet och ge Sverge guld. Jag brukar aldrig se på längdskidåkning, tycker det är tråkigt då det inte händer nåt mellan start och mål, till skillnad från tex skidskytte, men jag blev superstirrig över spänningen och upphetsningen de sista minuterna.
Heja Sverige!
 
 
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0