Dubbelfan

Fan nr 1: Sur chef
Min chef är sur på mej för att jag inte vill eller kan ställa in mina planer på lördag och istället hoppa in och jobba. Hans argument var typ att Tänk om alla bara jobbade efter sina scheman och då var jag tvungen att påminna honom att jag faktiskt redan ställt upp och hoppat in två pass denna vecka. Lätt för honom att kombinera arbete och socialt liv som aldrig sätter upp sej själv på ett rullande schema utan är den enda som har fast.
 
Fan nr 2: Trasigt minneskort
Återvände till fotoaffären där jag i går lämnade mitt sdkort. Killen jag pratade med då var på lunch, men tjejen i dag utläste att det inte gick att läsa kortet i deras dator heller, därav ingen rescue. Inte heller kunde de tipsa om någon med superutrustning.Utom möjligen polisen. Tveksam över att de skulle rycka in och hjälpa en privatperson med semesterbilder, typ.
 
Bonusfan: Inget vatten
När jag tillslut kom hem skulle jag tvätta händerna. Men det kom bara luft och lite ljud från kranen. Var tvungen att dubbelkolla infolappen och visst stod det att de skulle stänga av vattnet en stund under onsdagen den 19e. Inte i dag, men det sket de tydligen i.
 
Nu ska jag ta en tupplur innan dansen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0