Då var helgen slut för denna gång

Men det blir ingen tuff vecka för mej. Jobbar i morgon och fredag kväll, dagarna där emellan tar jag ut som semester, precis som veckan som snart dör ut. Har ännu en ledig lördag att se fram emot. Dessutom är det sportov vilket gör att det är uppehåll för dansen också. Eventuellt ett dansrep med dansgruppen, men inget bestämt.
 
Så, i går. Bästa kvällen på MYCKET länge. Skrattat så tårarna sprutat och ätit så mycket god mat att jag nästan rullade från restaurangen.
Fram till åtta var det en rätt seg dag, kändes som söndag då jag inte är van vid lediga lördagar, hade noll energi och orkade inte ta itu med nåt.
Men när hon så småningom blev åtta var det fullt ös! Möta Emma, Lina och Amanda på Akropolis för käk (självfallet tog jag min smördegsinbakade fläskfilé i vanlig ordning) och vi lyxade även till det med dessert. Banana split unnade jag mej.
Emma och Amanda
Lilla jag som inte riktigt var med att bild på mej togs. Fotograf Lina försökte ta kort på sej själv, men det var tyvärr inga bilder jag fick ta del av ...
 
När vi misstänkte att de snart skulle bomma igen restaurangen gav vi upp första etappen och vandrade ner till stan för andra - mera dricka och skratt på Lagerlunden. Nästan tre timmar senare fick vi allt ta farväl av varann, kvällen blev till natt och baren stängde för fler beställningar.
 
Underbar kväll, alldeles alldeles underbar. Hoppas det blir en likadan inom en inte allt för avlägsen framtid.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0