I stormens oväsen

Halvligger just nu i soffan och kollar på kvällens På Spåret och hör blåsten och regnet utanför. Hoppas det inte blir allt för eländigt, jag som ska åka tåg i morgon, har jag tänkt.
Har jobbat i kväll, jobbade över lite så jag kanske får gå tidigare i morgon så jag hinner med det tidiga tåget. Sedan jag kom hem har jag tagit ett snabbt bad och ätit lite kvällsmat. När programmet slutar ska jag slå in ett par klappar och sno snöre om en som jag ska ha med i morgon, samt packa för en övernattning.
 
Mors, mors!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Här regnar det och blåser lite grann, inte så mycket som man trodde fast det kanske kommer till natten. tur att man inte är ung och ska fira lussevaka!

Svar: Haha, nej, stackars dem =P . Här har vi faktiskt inte den traditionen, jag har i vart fall aldrig varit ute och rumlat natten till Lucia och ingen jag känner heller.
al

2014-12-12 @ 22:24:45

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0