Spadag

Klockan tio gick jag ner på stan och köpte ansiktsmask och nagelfil och tog svängen om bolaget, men hann precs fram till kassan innan jag fick gå igen. Kortterminalerna var paj så jag fick lubba bort till en bankomat innan jag kunde lösa ut mina öl och vända hem igen. Riktigt fint väder, varmt när solen lös. Men det ser konstigt och naket ut när de sågat ner träden mellan bilväg och gångbana. Gillar den här World Trade Centergrejen mindre och mindre.
 
Jag satte mej i skumbadet med min ansiktsmask, hårinpackning, skrubbhandskar, rakhyvel, you name it. Även min nyinköpta saltskrubb från Sakaré i London. Så underbar! Skulle vilja ha fler att ge bort i gåva, men nån hemsida finns inte att gå in på, den är "under makeover" och efter lite googlande har den varit det under lång tid, så nån internetbeställning var det ju inte tal om dessvärre. Får köpa hem ett lager under nästa Londonresa.
Nu sitter jag i soffan med nypolerade naglar, nytupplurad och tittar på Smartare Än En Femteklassare, dricker en av mina nyinköpta öl och luktar jättegott <) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en skön lördag. såg också på smartare än en femteklassare. Sedan blev det lite slö tittande på tv för att lägga sig tidigt. Idag blir det lite ute aktivitet innan hemgång för arbetsveckan.

2014-04-13 @ 08:16:10
URL: http://mhats.blogg.sehttp%3A//
Postat av: Gubben

Glömde fylla i namn o bloggadress på inlägget.

2014-04-13 @ 08:17:20
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0