Infekterad?

Mår rätt risigt. Värk i bakhuvud/nacke, ett lätt ihållande illamående samt noll energi och svaga muskler. Inget snor, hostande, slem eller andra tecken på förkylning, men nåt är jag drabbad av.
Värst var i går, sov till halv tre! Först trodde jag att klockan stannat. Sen somnade jag om till halv fem ungefär och senare masade jag mej iväg till dansen och låg på golvet och såg på när de andra lärde sej en ny koreografi.
I dag lyckades jag iaf ta mej till arbetet, men det var låg energi. Kollegorna märkte och tyckte jag såg trött och drogad ut. När arbetsdagen var över och jag kommit hem sov jag i fyra timmar på soffan.
 
Nu är klockan rätt sent, trött är jag, men jag fastnade bland annonserna Platsbanken. Dock inget konkret napp.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Är hemma för värk i huvudet här med.
Glad Påsk!

2014-04-16 @ 13:59:24
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0