Glömt

Det var fasen vad tid som passerat sen jag var här inne sist! Får dra en uppdatering.
Lördag
Efter all tvättning och solning cyklade jag hem och fräschade till mej för fest hos Jannie. Hade fått lov att ta med Caroline och skulle möta henne en kvart innan feststart. Men kvart över sju fick jag ett sms från Jannie:
Jannie:
"Ledsen men måste säga nej.. Vi är så många redan.....:("
"Jätte ledsen"
al:
"Va?"
Jannie:
"Ledsen men måste säga nej.. Vi är så många redan.....:(
Vi är för många ledsen:("
al
"För min kusin menar du?"
Jannie:
"al! Pucko jannie tror att hon messa med några killar som ska komma hit... Klart att nu får komma!!"
"De vill jag inte ska komma"
al:
"Puh, skönt!"
 
Hann bli lite arg, men tillslut kom vi iväg till festen, jag och Caroline gick sedan först till Pauze och sen till pizzerian bredvid.
 
Söndag
Eftersom det var så fantastiskt väder på lördagen och jag var så förjordat grillsugen så tackade jag inte nej till Carolines förslag om grillning vid sjön. Så vi cyklade till Willys och samlade på oss grytbitar, grillkorv, potatissallad och bananer osv. Men alla engångsgrillar var slut så medan jag köade cyklade Caroline till Granngården innan de stängde.
Sen jävlar blev det grill! Kött, korv och scoutbanan så det sprutade ur öronen, hade svårt att stå rakt!
Men dagen slutar inte där, eftersom båda hade en ledig måndag så gick vi även på bio, nån arbetsam aktivitet var det inte tal om, och vi såg Non-stop. Jag måste säga att jag inte var helt övertygad innan bion, men den överraskade positivt!
 
Måndag
Ja, vad fan gjorde jag i måndags? Jag måste stanna upp och tänka.
...
Var tvungen att kolla almanackan och där stod det bara Cheerleading 1930-2100, så det var väl det jag gjorde. Jag påbörjade också min nollsockerdiet och så fick jag ett sms om jag kunde hoppa in och jobba, fast när jag ringde upp för att fråga om tid så fick jag inget svar.
 
Tisdag
Fick tag på min chef vid middagstid och frågade om jag skulle jobba, men han sa att de hittat en annan inhoppare. Så jag var hemma och fortsatte min sockerdiet tills baletten började.
 
Onsdag
Det är i dag, har inte lämnat lägenheten förrän det var dags att ta sej till tåklass och stepp. Nu är jag här. Ska laga lite osockrad mat nu, tänkte jag =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0