Fördärvad

Uh, äntligen helg, då ska jag sova, sova, sova. Efter Londonstressen och jobb/dans direkt efter är jag totalt utpumpad. I går på sista dansklassen var jag så slut i skalle och muskler att jag nästan började gråta av ansträngningen. I dag gjorde jag ett sista krafttag och jobbade 6-1330 och sen for jag hem och la mej. Sov i tre timmar och det hade säkert blivit fler om inte mobilen väckt mej för massa facebookaviseringar.
 
Ska bara se klart filmen som visas så går jag tillbaks till sängen igen. Det är bara så svårt att ligga still och slappna av när det kryper som myror i ben- och ryggmusklerna, nästan som att de somnat och håller på att vakna.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0