After work

Tror jag var på mitt livs första i går. Fast nu slutade jag vid sju, så det var lite sent. Mötte upp ett gäng vänner på Fyra krogar och åt mycket god mat. Vi hamnade efteråt på förfest och till sist på Bishops arms. Blev faktiskt "utkastad", var längesen jag stannade kvar till de stängde på utestället.
 
Det var hemskt oplanerat att stanna ute så länge, blev väl en fem timmars sömn innan jag vaknade och kände mej som en urvriden disktrasa, haha. En uppiggande dusch har jag hunnit med och nu sitter jag med Melodikrysset. Ska finna en blomsteraffär och köpa rosor sen för det var inträdesbiljetten till mammas 50årsfest som hålls på Öland.
Där ska jag spendera resten av helgen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0