1a april

Mycket har hänt i dag. Kan ju börja från början.
Vaknade klockan fem och tjugo över sex var jag tillbaka hos mamma och startade första maskinen tvätt för dagen. Tog en tupplur medan tumlaren snurrade.
Kom hem strax efter tolv och slöade lite, klockan två for jag ut igen, denna gången till stan. Jag köpte linsvätska, plastfickor att frakta papper i under resan, nytt hänglås till resväskan (faktiskt förvånad över att jag kom att tänka på det) och så växlade jag pengar.
Mellan stadsärendena och baletten tog jag ännu en tupplur och funderade på om man skulle dra ett aprilskämt på facebook. Det blev inte så.
Och fram till nu har jag balettat. Läraren var helt salig efter klassen, haha, har aldrig sett honom så förut. Inte min  förtjänst dock, utan på hans unga lindebarn som han så gärna vill ska studera balett vidare efter grundskolan. Jag var bara så oteatralisk som bara jag kan, trots att jag anstränger mej och försöker spela över.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Låter som du trots alla tupplurar hann med mycket😊

2014-04-02 @ 21:53:40
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0