You shall not be an Angel!

När jag var inne på Victorias Secret i London fick jag i provrummet, av en personlig utprovare med måttband och allt, reda på min BHstorlek i just VSs märken, men väl i "butiken" fanns ingen av de 4-5 BHarna jag tyckte var vackra nog att betala ~500 spänn för i den storleken! Varför, kan man undra. Antingen
1: Jag har Englands vanligaste BHstorlek, därför är de oftast slut.
Eller
2: Jag har Englands ovanligaste BHstorlek, därför tillverkas de enbart i vissa enstaka utföranden.
Så jag fick lämna utan en VSkasse =( .
 
I kväll tog jag upp jakten igen, på deras hemsida. I vanliga fall köper jag aldrig BHar på nätet då en bra storlek i en sorts BH passar bra, men en annan i samma storlek - även på samma sida - är helt åt fanders fel. Men nu hade jag ju full koll på min storlek, så vad kan gå fel? Bara att klicka på, tänkte jag.
 
Men jag stöter på problem.
1: Utbudet är skitlitet jämfört med allt som fanns i den fysiska affären.
2: De två BHar jag ändå finner värda att betala ~500 kronor för finns inte i min storlek.
 
 
Jag ska inte bära en Victorias SecretBH helt enkelt =( .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0