Tyst som en mus

Var ute en sväng innan i dag och köpte torrschampo och en spontanklänning. När jag bara varit hemma i sisådär tjugo minuter hörde jag en man och kvinna ute i korridoren som pratade om det låsta förrådet och lägenheterna i huset. Sen försvann de och jag satte på Glee. Efter ett tag hörde jag någon komma upp för trappen igen och jag pausade Glee, stängde av ljud på dator och mobil, även vibrationen. Och då ringde det på dörren. Tyst och blickstilla satt jag kvar i soffan. Jag hörde aldrig personen gå igen, så jag satt så i tjugo minuter innan jag vågade starta Glee igen på låg volym för att vara på den säkra sidan.
Och som av en händelse hamnade Kurts knapp mitt i Oet =) !
 
Förresten kom det ingen lapp i brevkastet.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0