Falska förhoppningar

Varje gång jag ska kolla till mobilen visar den att jag har en ny händelse på Facebook.
Men varenda gång jag går in på Facebook finns inte en enda röd etta någonstans.
Det har alltså varit så här i flera timmar och jag har dessutom startat om mobilen två gånger. Varför gör den så här?
 
Oh, och by the way, den där spliten jag skrev om i förra inlägget som jag var så stolt över, det var nog inte så bra att jag genomförde den. Troligtvis var det den som orsakade den smärta jag har i knävecken och en bit upp på låren nu. Känns som träningsvärk fast stickigare när jag försöker tänja baksidorna. Jag gissar på muskelinflammation eller muskelbristning, men förhoppningsvis bara nån slags överansträngning. Fuck, skadad och i behov av vila, och dansterminen som inte startar förrän i morgon ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0