Ommöblering och film

Ja, här sitter jag i soffan och beställer film istället för att tänka ut hur jag ska ändra om här hemma så att bokhyllan får plats. Eller det är egentligen inte det som är problemet, det är mer att jag tänker på var jag ska ställa julgranen om knappt två månader =P . Och det är knepigt, det är fullt utmed väggarna, soffan, köksbordet, byrån, synten, tvmöbeln och lilla filmhyllan tar upp det mesta, sen får det rum antingen en hylla eller en julgran. Fuck ...
Så jag sköt på problemet en stund och köpte åtta dvdfilmer för 500 spänn på Discshop. Helt okej med mej, tre av dem ska dessutom bli gåvor. Stommen står kvar mitt på golvet sen i går kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0