Det var en jävla dålig dag i dag

Satan. Ja, jag fortsätter svära. Jag har nu lite fet grädde att lägga på moset jag kokte i morse.
 
Tjena nackspärren, för det första! Jag kan inte vrida huvet åt höger. Och när jag stått framåtböjd får jag ta det jävligt försiktigt med att lägga högeraxeln till rätta vid uppresning, det får inte gå för fort.
 
Sen har vi lite annat i klädesväg. Har dreglat lite över en kappa i H&Ms skyltfönster några veckor och nu tog jag mej tiden att gå in och prova den. Jag nappade den grå och den satt snyggt, men färgen var lite för ljus för att vara jag. Jag knallar ut för att ragga rätt på en svart i samma modell istället. Men då har fanskapet läderärmar! What the holy fuck!? Vem fan vill ha det? Så jävla synd, när det dessutom var till så bra pris.
Jag var även ute efter ett par svarta bhband till en klänning jag köpt. Den var utan axelband, men den sitter inte uppe så tänkte sy fast ett par. Men hade Åhléns? H&M? Lindex? Kappahl? Nej. De tre sista hade genomskinliga, men det var allt.
 
Så jävla kass dag! Och inte kan jag dränka mina sorger heller, ska upp och jobba i morgon.
 
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0