Det var en sömnig måndag

Sov till halv tolv, gick och la mej i soffan tillsammans med datorn. Vid tre-fyratiden gick ögonen i kors och gick inte hålla öppna längre, så jag tog mej en lur på några timmar till. Sen låg jag i pricip kvar i soffan tills jag skulle gå och lägga mej för natten igen ...
 
Men nu är det tisdag, nya tag! Hade tänkt kliva upp jättetidigt, men det blev halv tio. Bättre än i går iaf. Dessvärre är jag inget vidare pigg, men jag tänkte ta ett lass med tvätt till mammas maskin och bli av med lite av tvättkorgshögen. Lite oinspirerande, dock, för det är så sjukt tråkigt väder att ge sej ut att cykla i, regnigt och dant. Filten i soffan är som i går mycket varm och mysig att kura ihop sej under och mycket mer lockande.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0