Är du vaken, al?

Har varit vaken i en halvtimme nu, känner både att jag skulle vilja somna om och att jag skulle vilja börja dagen. Känner av stressen över att mäklaren kommer med intressenter och kollar på alla lägenheter. Drömde en massa om det, det är en av anledningarna till att jag vaknade så tidigt. Det och törst.
Och mamma som helt plötsligt farit till Öland trots att hon lovat vara med mej här i dag, så jag blir själv här.
Jag undrar vad jag ska svara om nån eventuellt framtida hyresvärd frågar nåt om hur jag trivs och så. Har tänkt på det och jag har rätt mycket att klaga på, tex upptäckten att vara den enda med höjd hyra utan standardförbättringar, de dragiga fönstrena och löfterna som gavs innan inflytt som sen bröts, så att säga att allt är bra vore att ljuga.
 
Usch, får ont i magen. Jag sätter på Gold FM och försöker somna, går inte det får jag väl helt sonika stiga upp.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0