När bacillerna väcker en

Har varit vaken sen klockan sju, den skrovliga halsen har utvecklats till svullna ögon, lockiga öron, snorig näsa och slemmig strupe. Kroppen känns som att jag varit i slagsmål igår, mörbultad och lite var stans i muskler och leder. Kass! Och jag som skulle hälsat på Lina tillsammans med Emma idag plus var bjuden på hemmafest hos Malm i deras nya lägenhet. Jag har tom köpt en inflyttningspresent =( . Fy fan, så orättvist, andra helger sitter jag fullt frisk och har inte ett jota att ta mej för på hela helgen!
Jaa, bilden är från min förra förkylning, runt nyår har jag för mej, men temuggen står framme! Ska inta den andra för idag och det vankas många fler.
 
Kass, kass, kass, kass!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0