En dag i Emmaboda

Vid middagstid tog Emma och jag tåget till familjen Lina i Emmaboda. Fika, skratt och bebisjoller i timtal bjöds det på, men av nån anledning blev det lite för mycket för min lilla skalle. Strax innan hemfärd blev det snurrigt, jag skyllde på koffeinkick, på tåget började illamåendet och avdomnande ansikte - migränattack på väg ...

Väl hemma blev det fosterställning i soffan och sov i en timme innan Historieätarna började. Det är fortfarande oerhört kämpigt att vila ögonen på allt som har med skärmar att göra, trots sänkt ljusstyrka. Lätt illamående hänger fortfarande med, nedre ansiktshalva och händer är inte riktigt helt vakna än och nu ser jag fram emot sänggång, inte riktigt den semesterstart jag räknat med, men dagen har varit väldigt bra ändå.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0